Heb je onverhoopt een klacht over onze dienstverlening? Laat die dan op deze pagina achter. Je helpt ons enorm door de klacht zo volledig mogelijk te omschrijven en eventuele relevante documentatie toe te voegen. We nemen klachten zeer serieus en we gaan er direct mee aan de slag. Als je meer wil weten over onze klachtenprocedure dan kun je deze PDF downloaden. Samen met jou komen we tot een besluit om de klacht zo zorgvuldig mogelijk af te handelen. Ben je het uiteindelijk niet eens met onze beoordeling of ons besluit? Dan kun je de klacht binnen een termijn van 3 maanden voorleggen aan het Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Download het Kifid klachtenformulier hier.

Bij het Kifid kun je een klacht indienen als je het niet eens bent met onze klachtafhandeling. Hierbij een link naar het KiFid-klachtenformulier (PDF).

Onze specialisten

Thomas de groot, verzekeringsspecialist en eigenaar groots verzekerd

Thomas de Groot
Relatiebeheer

Iemand met zoveel passie en enthousiasme voor zijn relaties als Thomas zie je niet vaak. Hij is gedreven, recht voor zijn raap en vastbesloten om ervoor te zorgen dat jij passend verzekerd bent. Of zoals Thomas liever zegt: Groots Verzekerd.

Yvonne corsten, verzekeringsspecialist en eigenaar groots verzekerd

Yvonne Corsten
Adviseur hypotheken / verzekeringen

Yvonne doet altijd nét dat beetje extra voor haar relaties. Dat doet ze als meest ervaren adviseur inmiddels al meer dan 25 jaar. Ze gaat voor je door het vuur. Geloof ons, of Yvonne nou je verzekering afsluit of je schade afhandelt, bij haar ben je altijd in goede handen.

Sabrina, adviseur verzekeringen bij groots verzekerd

Sabrina
Adviseur verzekeringen

Sabrina is sinds 2022 bij ons werkzaam en wij kunnen niet meer zonder haar. Bij Sabrina kan je altijd terecht voor goed advies. Ze is altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de verzekeringsbranche. En daar doe jij je voordeel mee!