Welke verzekeringen bieden jullie aan?

Ons verzekeringskantoor biedt een breed scala aan verzekeringen aan voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een woonhuis-, inboedel-, aansprakelijkheids-, arbeidsongeschiktheids- of autoverzekering. Neem gerust contact met ons op voor passend advies!

Wat kost het mij als ik mijn verzekeringen bij jullie onderbreng?

Wij geven jou graag een passend advies, de advieskosten hiervoor verschillen per afgesloten verzekering. Wij brengen geen losse advieskosten in rekening voor schadeverzekeringen. Hierop ontvangen wij tussen de 10 à 25% provisie van de verzekeraar waarmee wij onze kosten dekken. Bij levensverzekeringen brengen wij eenmalig advieskosten in rekening. Daarbij heb je ook de keuze om een serviceabonnement af te sluiten voor uitgebreide service, lees hier meer over onze abonnementen!

Waar kan ik mijn verzekering wijzigen?

Verandert jouw situatie? We zorgen dat je in mum van tijd weer passend verzekerd bent. Bel ons op 030 63 42 336 of stuur een mail naar info@grootsverzekerd.nl

Waar moet ik op letten bij het afsluiten van een autoverzekering?

Bij een autoverzekering afsluiten komt meer kijken dan je denkt. Als tussenpersoon helpen wij je daarbij. We letten op het kenteken, de meldcode, opgebouwde schadevrije jaren, je geboortedatum en woonplaats en wat de gewenste dekking is.

Wanneer kies ik voor beperkt casco bij een autoverzekering?

Met beperkt casco ben je verzekerd bij ruitschade, diefstal, stormschade en brand. Vaak kies je voor een beperkt cascodekking vanaf 6 jaar. Dit is afhankelijk van het soort voertuig. Dit kunnen wij vaak nog uitbreiden met bijvoorbeeld een rechtsbijstands-, pechhulp-, ongevallen- en een schadeverzekering inzittenden.

Waarom hebben jullie de naam Van Wiggen & de Groot veranderd?

De naam van Wiggen & de Groot paste niet meer zoals voorheen. Daarom was het tijd voor een nieuwe naam. Bij Groots Verzekerd zorgen we niet alleen dat je goed verzekerd bent, maar ben je ook verzekerd van passend advies.

Welke verzekeringen heb ik nodig als zelfstandig ondernemer?

Elke situatie is anders, daarom is een verzekeringspakket voor zelfstandig ondernemers altijd maatwerk. Dit zijn de meest voorkomende verzekeringen voor zelfstandig ondernemers: arbeidsongeschiktheidsverzekering, bedrijfsaansprakelijkheid, beroepsaansprakelijkheid, inventarisverzekering, transportverzekering, voorraadverzekering, pensioenverzekering, autoverzekering en een rechtsbijstandsverzekering. Afhankelijk van je branche zijn er aanvullende verzekeringen nodig. Neem contact met ons op voor passend advies.

Kan ik korting krijgen op mijn verzekeringen?

We houden allemaal van korting, ook bij verzekeringen. Deze kortingen kunnen oplopen tot wel 10% en verschillen per maatschappij. Hoe meer verzekeringen je afsluit, hoe hoger de korting op het verzekeringspakket.

Waar moet ik op letten bij een verhuizing?

Ben je al klant bij ons? Dan is het belangrijk om je nieuwe adres aan ons door te geven. Als tussenpersoon in Houten zorgen wij ervoor dat de verzekeringen ook aansluiten op jouw nieuwe woning. Ook als je je spullen ergens (tijdelijk) opslaat, is het belangrijk om dit aan ons door te geven.

De inboedelverzekering geldt vaak voor twee locaties als je verhuist. Geef wel direct je nieuwe adres aan ons door. De dekking is namelijk beperkt tot een aantal maanden.

Kan ik bij mijn autoverzekering mijn opgebouwde schadevrije jaren overdragen?

Ja, in sommige gevallen kunnen opgebouwde schadevrije jaren overgedragen worden. Bijvoorbeeld van partner naar (ex)partner. Van eigenaar van een bedrijf / zakelijk naar privé of privé naar zakelijk. Of van ouders naar kinderen (dit kan alleen als het kind staat aangemerkt als regelmatige bestuurder).

Waarom is een geneeskundige kostendekking belangrijk op mijn reisverzekering?

Een geneeskundige kostendekking op de reisverzekering biedt aanvullende dekking op het Nederlands geldende zorgtarief. Deze tarieven kunnen in het buitenland hoger zijn dan in Nederland. Controleer daarom altijd je zorgverzekering op de buitenland-dekkingen.

Hoe snel beantwoorden jullie mijn gestelde vraag?

Ons streven is om binnen 2 werkdagen antwoord te geven op je vraag. In de praktijk is dit vaak binnen 1 werkdag. Geen zorgen, bij ons komt het antwoord altijd.

Direct online schade melden